به همت مرکز آموزش های کاربردی برگزار می شود؛

چهارمین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی با موضوع حجاب

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، چهارمین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی با موضوع حجاب (ویژه مبلغان و مربیان تربیتی مدارس دخترانه ابتدایی و متوسطه) را برگزار می کند.
چهارمین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی با موضوع حجاب

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، چهارمین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی با موضوع حجاب (ویژه مبلغان و مربیان تربیتی مدارس دخترانه ابتدایی و متوسطه) را برگزار می کند.

گفتنی است این کارگاه توسط حجت الاسلام والمسلمین علیرضا افشاری مقدم ( مولف کتاب بازی و مسابقات معارفی) صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است این دوره با موضوعاتی چون آشنایی با «آشنایی با اهمیت و فلسفه حجاب»، «آشنایی با ابعاد مختلف پوشش زنان از دیدگاه دینی تاریخی، اجتماعی و ...» و «ایجاد و تغییر نگرش در تفکر دختران در مورد حجاب و پوشش زنان» در طی یک روز به مدت 4 ساعت در تاریخ پنج شنبه 11 آبان ماه 1402 از ساعت 8 الی 12 برگزار خواهد گردید.

علاقه مندان جهت ثبت نام و آشنایی بیشتر با سرفصل ها می توانند تا تاریخ  10 آبان ماه 1402 از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.