در هم اندیشی رابطین خبری دفترتبلیغات اسلامی عنوان شد:

تاکید مدیر کل حوزه ریاست براطلاع رسانی ظرفیت بخش های مختلف دفتر

تاریخ انتشار:
مدیر کل حوزه ریاست دفترتبلیغات اسلامی بر ضرورت اطلاع رسانی پتانسیل ها وظرفیت های بخش های مختلف دفتر توسط رابطین خبری تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی

به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی در همایش هم اندیشی رابطین خبری دفترتبلیغات اسلامی که به همت روابط عمومی این دفتر در اصفهان برگزار شد تصریح کرد: مراکز حوزوی از ارائه خبرو گزارش مستثنی نیستند ودفترتبلیغات اسلامی نیز باید با توجه به پتانسیل ها وظرفیت هایی که دارد به اطلاع رسانی وپوشش خبری اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی افزود: دفترتبلیغات اسلامی از جمله سازمان های چندضلعی است و تنوع وتکثر فعالیت ها امتیاز دفتر است اما باید مراقب بود تا جزیره ای عملی نشود و همدلی وهمرنگی مجموعه از میان نرود.
مدیر کل حوزه ریاست دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: اگر مدیران تفکر جزیره ای نداشته و تصمیماتشان سازمانی باشد، مشکل پراکندگی در یک سازمان حل می شود ویکی از مواردی که می تواند موجب همدلی میان بخش های مختلف شود رابطین خبری هستند.
وی با بیان اینکه از جمله اقدامات خوب روابط عمومی، نشریه پیام روز است اظهارکرد: البته این نشریه خالی از نقص نیست اما اکنون بسیاری از بخش ها، با مشاهده پیام روز از فعالیت سایر بخش های دفتر آگاه می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی همچنین با تاکید براطلاع رسانی برون سازمانی فعالیت ها وبرنامه های بخش های مختلف دفترتبلیغات اسلامی از طریق روابط عمومی دفتر گفت: وقتی فعالیت ها منعکس شوند، فضاو دید جامعه نسبت به دفتر تغییر می کند.
وی خطاب به رابطین خبری خاطرنشان کرد: باید به نقطه ای رسید که دفتر با همه ظرفیت هایش به جامعه معرفی شود وشما در این زمینه نقش بسزایی دارید.
مدیر کل حوزه ریاست دفترتبلیغات اسلامی با بیان اینکه برخی مواقع ایراد می گیرندکه چرا برخی از مراکز در نشریه دفتر پرخبرتر هستند وبرخی بی خبر، خاطرنشان کرد: این مساله به فعال بودن یا نبودن رابطین خبری برمی گردد که فعالیت ها را منعکس نکرده اند واین هم نباید فراموش شود که توقعات باید با ظرفیت های موجود همخوانی داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.