عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی

تاریخ انتشار:
عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی
نویسنده: شاهو صبار - دوان هیان
نام نشریه: مطالعات رسانه‌های نوین، شماره 4، زمستان 1394، ص 205
عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.